УСЛОВИЯ ЗА ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА ПО ОНЛАЙН ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА НА МБТ Къмпани ООД
1. Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за отказа си.
1.1 Клиентът има право да заяви подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка в срок не по-дълъг от 30 дни от датата на получаване на поръчката. В този случай е необходимо да върне пратката:
-използвайки услугите на куриесрска фирма Еконт
– на адреса от който е изпратена или по-точно: гр. София бул. Цариградско шосе (Еконтомат) или гр. София Офис Еконт „Окръжна болница“
2. Клиентът има право в срок от 30 дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули. МБТ Къмпани ООД възстановява всички суми, получени от потребителя, без разходите за доставка.
Транспортните разходи за връщане и замяна са за сметка на клиента, освен в случаите когато: -получената стока явно не съответства на заявената в поръчката; -грешката е настъпила в резултат на наша вина;
2.1. Адресът за връщане на стоките е: гр. София Офис Еконт „Окръжна болница“ . Връщането се допуска при следните условия:
2.1.1. Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от МБТ Къмпани ООД електронен адрес за кореспонденция, в срок от 30 дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа: трите имена на клиента/титуляра на сметката, телефон за връзка, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката.
2.1.2. Стоката НЕ трябва да бъде използвана, да е в добър търговски вид, с оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от „МБТ Къмпани“ ООД – фактура и гаранционна карта (ако е била издадена такава).
2.1.3. При връщането на стоката тя задължително трябва да бъде пакетирана в плик на съответната куриерска фирма или друга здрава полиетиленова опаковка, върху която да бъдат залепени документите за връщане (товарителница и т.н.). Върху оригиналната опаковка на стоката – кутия или плик на продукта НЕ трябва да бъдат залепвани никакви материали, тиксо, товарителници и други подобни, които да нарушават целостта и търговския вид на оригиналната опаковка!!!
2.1.4 Когато връщането на продукт е за сметка на МБТ Къмпани ООД това става задължително с куриерска фирма ЕКОНТ, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.
3. Връщане на суми
5.1. Връщане на суми, платени с карта. – При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането след попълнена онлайн форма за заявка –тук.
– Ако по някаква причина връщането по карта не е успешно, клиентът ще бъде уведомен допълнително за да предостави банкова сметка на негово име, по която да бъде възстановена сумата.
5.2. Връщане на суми, платени с наложен платеж.
5.2.1. По банкова сметка или пощенски запис. – Връщането на платени с наложен платеж суми се извършва след попълнена онлайн форма за заявка или на посочения от МБТ Къмпани ООД електронен адрес за кореспонденция –тук. Заявката трябва да съдържа трите имена по лична карта, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката. Връщането на суми може да стане и с пощенски запис като е необходимо трите имена по лична карта, точен адрес: град, пощенски код, улица или блок.
6. Срок за възстановяване на суми платени с карта или наложен платеж.
– Съгласно разпоредбите на ЗЗП, МБТ Къмпани възстановява на клиента платената сума в срок до 14 календарни дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката (за начална дата се счита датата, на която МБТ Къмпани физически е получило върнатата от клиента стока). – МБТ КЪМПАНИ не носи отговорност при попълнени неверни данни по време на регистрация, както и във формулярите за възстановяване на суми или забавяния от страна на куриерските фирми от които може да произтече забавяне на срока за възстановяване или възникване на други неудобства за клиента.
7. Електронни формуляри за подмяна или за връщане на суми може да попълните: тук